måndag 26 juli 2021

Ny vecka



Mannen har börjat att jobba idag och jag tror han är nöjd med det. Nog kunde han väl varit ledig längre men han har haft 3 otroliga veckor vädermässigt och så en nu i slutet då han jobbat på med lite mindre projekt. Mycket har ju pausats i sommar då vi njutit av det fina vädret. Jag har ju en man som blir rastlös så han behöver ju ha något att göra så då hittar han på något att fixa med. Jag däremot är ju expert på att göra ingenting. Älskar att vara ledig. 

Jag vaknade tidigt då jag gick och lade mig tidigt i går kväll. Så redan före 10 handlade jag mat i stan och så till ÖoB där jag köpte lite mer grejer. Sen hem hit och idag har tvättmaskinen gått varm hela dagen.

Sonen kom hit vid lunch så vi grillade lite och så har jag badat och han har suttit i en solstol vid kanten av poolen. Mysig dag helt enkelt! Skönt att inte ha några måsten. Sen har jag vattnat, oj vad jag vattnar men det är ju så varmt och skönt just nu. Idag har det varit vindstilla och 26 grader, helt otroligt jag bara njuter. Många badgäster idag på stranden. 



Inga kommentarer: