fredag 30 juli 2021

Mulet


Idag var det 15 på morgonen men ca 17 när jag steg upp vid 8.00. Skön sömn. Ett besök till svärmor för att kolla dagens status. Det verkar ok vad jag vet. 

Sen har jag sett lite serier, myst på och bara njutit av att vara ledig. Har under eftermiddagen åkt till en skola för att träffa min administratör, varit och återlämnat en hundfilt till en vän, har varit till mamma och hälsat på en stund och hämtat en del saker. Sen har jag förberett en del till dagens middag som blev grillat även denna dag. Här ute har det inte regnat en enda droppe medans i stan har det kommit en hel del regna. Det behövs en del regn just nu här i stan.

Sonen kom hit på middag med gott kött från Arnemark. Vi har idag köpt en lyxlåda från dem och det är bra grillkött som är väldigt gott.

Mysig kväll med hyfsat bra väder, mulen himmel men inte alls kallt så vi har kunnat vara ute på altan och det är skönt att kunna sitta ute och vi har kollat på TV via IPad.


Inga kommentarer: