söndag 25 juli 2021

Fötterna

Här kommer 2 bilder från gårdagens bröllop. Det var så fint och brudparets barn hade gjort en fantastiskt underhållande undersökning av brudparets match. Sen gjorde värdparen ett jättefint jobb och de bjöd verkligen på sig själva. För personer i vår ålder så är det ju inte varje år vi får gå på bröllop. Stora gratulationer till brudparet.

 Idag är det sol och varmt, så skönt att vi har fått tillbaka värmen igen. Jag har verkligen tagit det lugnt idag och njutit i solen. Det gäller att passa på. Mannen har gjort klart och målat stolparna till det armerings nät som ska sitta vid gäststugan. Under eftermiddagen kom det en åskknall och så ett kort störtregn efter det. 

Jag har ont i fötterna efter gårdagens dansande. Det är ju tungt att dansa på gräset och jag undrar just hot gräset ser ut hos brudparet?

Jag har sålt sonens gamla cykel som inte är använd på många år. Det är en fin Crescent med 24 växlar så det var ju bra för oss att någon annan får dra nytta av den. Lite kul är det att de 2 cyklarna som jag sålt har åkt till Luleå och Skellefteå. Ingen i Piteå köper tydligen cyklar??

Inga kommentarer: