torsdag 31 augusti 2023

Vi har ett resultat!

Hej då augusti, full fart mot september. Nu håller jag tummarna för att det ska bli en fin månad med hög luft och klart väder. Jag vill inte ha mer nederbörd, alla stackars bönder som inte fått upp sina grödor som ruttnar i jorden. Inte så kul och för vissa kan det rent utav bli katastrof.

Vi har idag varit på Havsbadet för att träffa husleverantör samt byggfirma som har generalentreprenad för villan. Nu är det klart att under vecka 40 gjuts grunden. Tisdagen 7 november kl 6.00 så levereras huset i en 24 meter lång transport som kommer från Småland. Härligt att få ett leveransdatum! Nu är det dags för oss att boka utsättning hos Norconsult. 

Har varit på bokcirkel idag och det är alltid så intressant att höra vad andra tycker om samma bok som jag har läst. Vi gillade i alla fall sommarens läsning allihop. Jag hade lite svårt att läsa i början av sommaren då hjärnan var lite trött. Under den tiden så lyssnade jag mest på Sommar i P1 samt poddar som var lättlyssnade. Efter ett par veckors semester så gick det bättre och då övergick jag till böcker.

Inga kommentarer: