torsdag 24 augusti 2023

Nu rivs det 2.0!


Idag vid 7.00 så var arbetet igång igen för att fortsätta rivningen av stugan. Jag åkte till jobbet och mannen har varit hemmavid hela dagen. Däremot har jag fått någon video och bild på det hela. Nu är endast golvet kvar i det som var inglasningen. Fortsättning följer imorgon då det blir klart. 

Jag har varit på konferens hela dagen, vi är verkligen i en dyster lokal utan fönster en hel dag och dessutom så var det ingen ventilation igång. Hemskt så trött man blir av sånt. Fiore stod för dagens lunch och det var ok.


Efter arbetsdagens slut så åkte jag och gjorde några ärenden. Kattmat och så till ÖB för lite inköpt. På vägen hem så köpte jag Thaimat på Same same. Det var tyvärr bara ok men inget mer. Miaws är fortfarande favoriten men hon har blivit betydligt dyrare. 

Ingen städning idag för mig då jag varit och plockat kantareller. Dessutom så har jag varit ute med Siri i sele. Hon får inte var utomhus själv just nu då hon kan skada sig på röran som råder. 


Inga kommentarer: