torsdag 3 augusti 2023

Jobb, jobb o jobb


Jag sover länge då det inte finns något stopp för mig, 10 timmar är inga problem alls. Vaknade innan 9.00 0ch efter frukost då åkte jag på en del ärenden inne och utanför stan. Sen hämtade jag mamma och vi åkte till Hortlax för att besöka gravarna. Tyvärr ser det eländigt ut hos mormor och morfar. Inte så kul att se!

Mannen har jobbat på idag och sågat ner alla staket och vindskydd och nu ligger de på släpet som han tömt tidigare på soptippen med gårdagens lass. Alla plattor är upplockad och ivägkörda, de stora fönsterna har idag åkt till Arvidsjaur och en balkongdörr har farit till Boden. 

Jag har fixat lite och tvättat några maskiner. Middag blev rester från gårdagen. Jag har plockat årets första svamp, Karl-Johan samt kantareller så att det räckte till varsin toast. Sen har det blivit lite blåbär till en paj. 

Inga kommentarer: