måndag 14 augusti 2023

Igång igen!


Vaknade 5.30 så jag var före 7 på jobbet och det är mycket att fixa inför planeringsdagar som dagen var. Allt eftersom morgon gick så droppade det in medarbetare. Dagens lunch intogs på Restaurang Villan och det var lika gott som alla andra gånger jag ätit där. Det är konstigt hur det liksom smäller till och så är man igång igen.

Mannen åkte hem vid lunch och åt och då passade han på att släppa ut Siri så när jag kom hem så var hon ute. Jag kollade via tracker var hon var och det så ut som att hon satt under min bil. Det gjorde hon och när jag tog i henne så hade hon inget halsband, alltså trackern var inte på henne. Vi sökte runt bilen en stund och där låg halsbandet. På med det igen och så har hon varit ute fram till nu. Nyss var det en igelkott som passerade så vi passade på att ge den lite kattmat.

Mannen har sålt dusch/bastu och det gick så otroligt snabbt och då betyder det att man varit för billig. Skönt att det gick snabbt och hoppas de hämtar den inom kort.


Inga kommentarer: