tisdag 14 december 2021

Fullt upp


Sjukdomsförlopp hos medarbetarna fortsätter och det är otroligt mycket förkylningar som florerar just nu. Trots det har vi fått bra med vikarier dessa dagar. En av vikarierna som inte alls är duktig har jag avbokat resten av veckan. Så otroligt irriterande att folk inte fungerar på sina platser. Tur att de allra flesta som kommer är jätteduktiga. Personen i fråga ska inte komma mer till oss och det känns bra för det är ett irritationsmoment mindre.

Jag har ätit lunch med son och man. Det blev Panelen och det var ok. Sen en kaffe på det. Har haft Teamsmöten under eftermiddagen. Mannen har lagat mat och jag har skrivit julkort så nu är det dags att skicka i väg dem. Måste bara komma ihåg att köpa frimärken.

Nu blir det Ernst och jag måste erkänna att jag tänker att den mannen börjar ha slut på idéer, inte allt är så fint och mysigt längre. Har ju verkligen gillat hans idéer men när han gjorde krukor med fårskinn runt så var det inte alls min smak. Men jag får väl se vad han hittar på idag.


Inga kommentarer: