onsdag 15 december 2021

Långdag


En tidig start på arbetsdagen och den tog inte slut förrän efter 17.00 så med 10 minuters lunch blev det många timmar idag. Så kan det bli ibland och jag har fortfarande en hel del som ligger och väntar på att jag ska göra det. Imorgon blir det konferens så då blir det inte så mycket kontorsjobb. Status Que på medarbetare, en kom tillbaka och en gick hem under dagen. Jag kan tycka att det räcker nu...

Mannen och jag har handlat i Bergsviken på Ica och då det är lite mer än vanligt som ska inhandlat inför julen så kan 10% i rabatt ge lite extra rabatt. Jag har även hunnit med en stund på stan under dagen då jag fixade blommor till mina chefer inför morgondagen. Det är skönt att åka över Pitsund då jag ska till Storfors. Lite kraxig är jag i halsen under kvällarna men jag har inga andra symptom.


Mannen ska ställa granen för upptining under kvällen så inom kort ska den in. Längtar...


Inga kommentarer: