onsdag 29 december 2021

2 dagar kvar


Nu är det nära att detta år är slut. Jag kommer inte att sakna 2021, jag sa samma sak om 2020 och ingen trodde väl att vi fortfarande skulle leva i en pandemi nästan 2 år efter den startat hos oss i Sverige. Den nya varianten omrikon ökar lavinartat nu och det känns inte alls bra. Det är drygt 1 månad innan jag får ta tredje dosen av vaccinet. 

Har idag läst, ordnat vikarie, pratat i telefon med vh och medarbetare samt haft löne/medarbetarsamtal med min chef. En bra dag. Jag har även hunnit med att tvätta 5 maskiner med sängkläder, handdukar och annat smått och gott.

Dagens middag blev paj på rester av grönkål, salladslök, julskinka, mögelost och det blev väldigt gott! Är nöjd med det. Nu lite TV innan det är läggdags. Oj vad dagarna går snabbt. 

Inga kommentarer: