torsdag 9 december 2021

Konferens

 


Idag har jag deltagit via Teams då det är så mycket smitta runt omkring mig och det är ju onödigt om jag skulle vara smittbärare och driva smittan vidare. Jag vet inte om det kan vara så men vi var några som deltog via nätet. Det blev en rejäl dag med start 8.15 och slut vid 16.00. 

Jag har passat på att tvätta sängkläder så det var ju ett plus att jag kunde göra detta idag och inte till helgen. 

Temperaturen har gått från -17 i morse till -2 just nu, ett väderomslag som heter duga och då har det börjat att blåsa rejält mycket. Snön yr omkring och våran gång har blåst igen. Nu kom mannen hem med snöslungan som är lagad för 5000:-. Nu håller vi tummarna att den ska fungera i framtiden. 

Har kokat knäck och detta år inhandlades en knäcktratt och det var ett bra köp för det underlättade rejält när jag fyllde formarna. 

Inga kommentarer: