lördag 4 december 2021

Lördag


Här har det varit en fantastik vacker morgon med en fin soluppgång och så sol på det en kort stund innan den försvann. -8 grader men tyvärr blåser det och det betyder att den gång vi har till garaget har blåst igen med snö. Mannen har åkt i väg för att köpa bits för att kunna laga snöslungan, har har fått tips vad det ev kan var för fel. Jag hoppas verkligen att det är så? Vore så skönt att få igång den nu på studs då det behövs för att skotta mer.

Mannen ska på julfest med sparbanken ikväll så jag ska skjuts in honom till en kollega för en förfest. Sen hämtar jag upp sonen så ska vi äta tillsammans i stan innan jag drar tillbaka till landet igen. Börjar känna att jag längtar till lite blidväder men jag vet att många inte håller med mig. Kroppen värker av all kyla. 

Inga kommentarer: