torsdag 12 augusti 2021

Rygg


Får faktiskt lite ont i ryggen av min sköna säng. Har idag varit på Mio och kollat vad man kan göra. Byta kassett och det betyder att även mannen måste bytas, det kostar drygt 7200:-/säng. Det kan man få en ny säng för men inte av samma kvalitet som våran men det är inte värt det. Jag köpte ett underlägg, en typ av tunn matta som man lägger under bäddmadrassen. Blir spännande att se hur det känns imorgon bitti? Behöver även en ny kudde och bara det är ju ett stort projekt. Kanalkudden jag har nu hittade jag i Umeå för några år sedan. Får kolla vidare om den finns kvar...

Pizza på grillen utomhus intog vi middag och det är riktigt varmt och skönt med växlande väder och någon väldigt kort skur. Fint är det i alla fall.

Promenad efter stranden medan mannen tog dagens städning. Jag har bakat en vinbärskaka som är ganska sur. Ångrar att jag inte tog i mer socker. Jan anser att många recept som har varit med ett tag har otroligt mycket socker i och jag valde alltså att inte sockra ovanpå bären. Vilken miss! Men med lite vaniljsås till så blir det säkert bättre?


Inga kommentarer: