onsdag 11 augusti 2021

På G igen!

Jobbdag och det är alltid roligt att träffas igen. Har hunnit till båda enheterna och det är ju bra då jag gärna vill träffa och hinna prata med alla medarbetare. Lunch intogs på Golfklubben  tillsammans med kollegan. 


Har köpt nya skor idag och det är aldrig lätt för mig. Jag får otroligt lätt skavsår på hälarna, ont under fötterna och i benhinnor. Provade och provade på ett ställe men det kändes inte bra så jag åkte till andra stället och där hittade jag rätt i andra paret jag provade. Sonen har ju haft Hoka skor ett tag och nu är även jag med i klubben. Har varit på en liten tur nu och jag har inte fått skavsår. Helt otroligt, hoppas att det håller i sig så?

Mannen har köpt en Dremel av G och det är tydligen bra att ha. En lite sak typ en tandläkarborr för att fixa små saker. 

Alla väder idag, regnskur men mest mulet och så sol under kvällen. Jättefin kväll och varmt med 18 grader och helt stilla hav. 

Inga kommentarer: