måndag 16 augusti 2021

Planering


Dagens började tidigt då vi har haft planeringsdag. För mig är det en hel del fix innan allt är klart. Idag hade jag tagit hjälp av medarbetare som kokade kaffe och fixade fram mackor och fika. Jag var på jobbet 6.50 för att hinna klart. Allt har gått bra och förmiddagen avslutades på restaurang Plankan ute på Lindbäcks bygg. Otroligt god mat för vi fick nämligen panerad rödspätta fylld med spenat och fetaost. Sen mer möten på skolorna och så till kommunen för batteribyte i nycklar efter det en sväng till IT-avdelningen för att hämta upp några datorer till nya medarbetare. 

När jag kom hem efter en lång dag så vattnade jag igenom alla krukor och det behövs verkligen då det är torrt och varmt. Idag har det blivit allt soligare allt efter dagen har gått. Nu under kvällen har jag varit på en rejäl promenad då min hjärna var helt full av intryck efter dagens alla intryck.

Sitter och tittar på sista avsnittet av Lotta på Liseberg. Nu är sommaren verkligen slut och sommarprogrammen tar slut allt eftersom nu de kommande veckorna. Så blir det ju när skolorna drar igång på riktigt. Temperaturen hos oss de kommande dagarna ska vara i paritet med septembers temperaturer. Fy så trist.

Inga kommentarer: