onsdag 24 juni 2020

Sommar, sommar, sommar!


Idag har de anlänt mina nya proppar i öronen. Vilket ljud men smakar det så kostar det! Nu hoppas jag bara att jag inte ska tappa bort dem? Eller glömma bort mig och dyka i poolen....

Varmt som bara den ute och jag njuter. Åkte hem för lunch kl 13.00 idag och då passade jag på att jobba resten av dagen hemifrån. Härligt att kunna välja den varianten. Det handlar ju om covid-19 och smittspridning som man ska undvika nu. Gällivare har fått ett rejält utbrott och här runtomkring bor det otroligt många Gällivarebor under sommaren.

Mannen väljer att lägga om plattor vid entrén till garaget. Stenarna har sjunkit ner och nu blir det slätt och fint igen.
Svärmor är på benen men hon ligger mest och hon har det jobbigt i denna värme.

Inga kommentarer: