torsdag 25 juni 2020

Semester

Idag vid 12 så checkade jag ut och ska vara ledig under många veckor. Imorgon har jag telefonen på eftersom jag även har jour för kollegans skola. Sen är det även frissan imorgon eftermiddag men efter det finns det inte några måsten under dessa veckor.

Ikväll är mannen ur och seglar med kollegor och jag undrar stilla om det blåser för lite? Det kanske vore en segling för mig?

En otroligt vacker kväll. Idag kom ett åskoväder och drog förbi med otroligt stora droppar och även lite hagel. Det kom ca 20 mm på 15 minuter. Jag satt kvar i bilen och väntade tills regnet gått över. Inne i stan så kom det inget regn bara åska.

Har städat min bil inuti och jag kan lova att det behövdes, ni ligger äntligen sommarmattorna i den och det blir helt plötsligt så snyggt!

Inga kommentarer: