tisdag 16 juni 2020

Restaurang Tage

Idag har solen strålat ännu en dag och det är varmt och skönt! Jag bara älskar att det är sommar och varmt!
Jobbat och nu avslutar pedagogerna sitt arbete och snart är endast fritids kvar och då lugnar det ner sig rejält.
Har städat lite hos sonen men det gick snabbt då det inte blivit så mycket och han kunnat hålla efter det.

Han jobbar under 2 dagar på byrån och jag tror att han är väldigt glad för det? Imorgon ska han vara handledare för utbildningen i Digital strateg. Bra att han trots allt håller sig med lite jobb.

Ikväll har hela familjen varit på Restaurang Tage med Erik som slutat grundskolan. Svårt att ge något men han gillar mat och han hade aldrig varit där tidigare. Blev en bra kväll trots att servicen inte var den bästa ikväll. Trist att det är nu tredje gången som jag inte är helt nöjd. Älskar ju utsikten och vyn men det andra är just nu inte på topp, min burgare var dessutom i princip rå. Men jag får skylla mig själv då jag inte sa till.

En fantastiskt vacker kväll med rosa och turkosa färgskiftningar på havet.

Inga kommentarer: