måndag 8 juni 2020

Examensvecka

Nu går vi in på sluttampen av detta läsår, så otroligt skönt det ska bli att få lite lugnare i jobbet. Det har varit ett otroligt bra läsår men covid-19 har ställt att på huvudet. Det har också tagit sig in i min skalle och gjort mig trött. Jag var redan trött efter rektorsutbildningen men alla frågor som kommit under våren och där man får motbud dagen efter. Blir jobbigt för mig som gillar att ha koll och veta saker men nu har ingen någon koll på nåt utan direktiven ändras allt eftersom.
Vi alla i skolan har gjort det bra under de förutsättningar vi har haft.

Junta på Messenger och idag blev vi bara 3 st. Otroligt härligt väder idag med strålande sol och värme. Jag har planterat men nu har jag slut jord så jag måste köpa ytterligare säckar.

Mamma har åkt till Umeå idag igen för omgång nr 5, håller tummarna att det är näst sista gången.

Inga kommentarer: