fredag 26 juni 2020

Ärenden idag

Idag sov jag till 7.50 då jag började min semester, dock har jag haft telefonen igång idag och ringt och svarat på mail. Från och med i kväll så är den avstängt till och med 4/8, dagen efter har jag jour 1 dag och så sen ledig till 11/8. Så otroligt skönt det ska bli denna Covid-19 vår. Så mycket tankekraft det tagit av oss alla att få ihop det men tankar och funderingar från all personal och vårdnadshavare. Bra gjort av alla trots att det tagit hårt på psyket.

Nu ska jag återhämta mig och vila, vila och vila. Hoppas på en fin sommar med sol och värme. Det gör mig nöjd.

Några ärenden är ordnade idag men inte alla saker som jag ska fixa. Har svårt att hitta medel mot kålmal som heter Turex så det får jag beställa på nätet. Har varit till bästa Linnea idag och jag är alltid nöjd då jag lämnar CAU+CO, trots ett hål i börsen som heter duga. Men jag känner mig fin och det är det viktigaste.

Sonen har ätit här i kväll och det blev grillat, fläskfilé, tomat, sparris, pak choi, majs, champinjon, chorizo och hasselbackspotatis. Gott blev det!

Lugn kväll ikväll och jag njuter av det fina väder som fortfarande är hos oss med 22.45 är det 21 grader och solen strålar. Så otroligt härligt med sommar.

Inga kommentarer: