fredag 13 oktober 2023

Vackert


En jättefin dag och när jag lämnade tomten så steg precis solen upp från havet. Magiskt vackert!

Idag har det tyvärr inte hänt något alls på vår tomt och jag blir så besviken för det. Nu är det 3 veckor till huset kommet och om jag förstår rätt så bör det vara gjuten sula minst 3 veckor innan dess och så kommer det såklart inte att vara hos oss. Det är mycket jobb kvar innan det är dags för att gjuta. 

En bra fredag för övrigt. Jag måste plocka ut lite övertid och har därför varit ledig i eftermiddag och då har jag varit hos sonen och putsat fönster samt satt om blommorna. Sen hade jag turen att få en tid hos Linda så jag har varit på behandling och det var skönt att få avsluta med det. Ytterligare en slinga har kommit upp idag då det är supermörkt utomhus så det behövs lite ljust i vårt hus. 

Sonen har varit hit på middag och mannen hade gjort plankstek då jag kom hem sent. Vi har spelat Catan och i vanlig ordning så vann Viktor även denna gång. 

Inga kommentarer: