onsdag 18 oktober 2023

Surisar


En otroligt vacker dag. Ute på gården jobbas det med att färdigställa för morgondagens gjutning av sulan. 

Jag har jobbat hemifrån under förmiddagen och jag har deltagit på en föreläsning kring Hedersrelaterat våld. Mycket intressant men skrämmande hur man kan kontrollera varandra. 

Tillbaka till jobbet för 2 möten innan jag åkte mot stan. Var först och gjorde lite ärenden innan jag åkte till nya arbetetslagets APT. Jag fick presentera mig och deltog en stund på det som skedde där. Efteråt åkte jag mot Bergsviken för junta hos A. Idag bjöd hon på surströmming och det är ju så gott! Får se hur jag mår i natt av löken och den jästa fisken. 

Hemma vid 21.00 och nu har jag haft en lång dag och nu blir det att slappa en stund innan sänggåendet. 

Inga kommentarer: