måndag 30 oktober 2023

Förkyld

 

Så här känner jag mig idag! Feber men det håller jag nere med Alvedon. Har sovit bra men näsan som rann i går har idag blivit tät i stället. 

En dag med många saker på min agenda men det är som tur var de fantastiska medarbetarna som ställer upp och fixar det hela. Jag har endast deltagit en kort stund på APT. Även en föreläsning under morgonen har stått på dagens agenda. 

Har även sovit i 2,5 timmar under eftermiddagen. Mannen har fixat middag och det blev rester från gårdagen så det var snabbt gjort. 

Ny dag och nya möjligheter i morgon och förhoppningsvis så mår jag lite bättre då? Det går mycket covid men jag tror att det bara är en "bonnaförkylning"?

Idag har de börjat att bygga ställning runt plattan. 1 vecka kvar innan huset levereras, så spännande!

Inga kommentarer: