fredag 27 oktober 2023

Fredag


En grå dag med 0 grader och någon enstaka snöflinga. Tyvärr är det mulet nu när det finns måne som jag gärna hade tagit del utav.

4 möten idag och så en riktigt tråkig avslutning innan det lov som kommer nästa vecka. Det finns människor och så finns det människor. Vissa kan jag bara inte förstå mig på....

Här blev det hemgjorda vårrullar enligt Zeinas kitchens recept. Goda blev dem. Sen gjorde jag en Sichuan gryta med biff. Vi körde en asiatisk middag idag. Dessutom hade sonen med sig en snackslåda med sånt han köpt med Japanska saker. Kul att testa på trots att allt inte passade våra smaklökar. 

Lite kortspel som mannen vann denna gång och jag kom sist i vanlig ordning. Idol ser jag på nu och håller på Isak och hoppas att han går vidare?


Inga kommentarer: