söndag 29 oktober 2023

Normaltid


Under natten har vi ställt tillbaka klockan till normaltid. Det gillar jag inte, för mig skulle det passa med sommartid året om. Nu blir det mörkt innan man hunnit blinka. 

Min förkylning har brutit ut ordentligt i natt så nu snorar jag och har feber av och till. Många har Covid just nu men jag kommer inte att kolla om det är det som drabbat mig utan jag tänker en förkylning.

Maten vi åt igår på Miss Voon var helt magiskt, så goda smaker och så fin presentation vi fick uppleva 14 våningar upp i det nya Sara kulturhus i Skellefteå. De har verkligen satsat i den staden. 

Mannen och sonen har varit till Mogården och hälsat på svärmor. Jag kunde såklart inte följa med. Sen har vi även avbokat ett födelsedagsfirande på Fårön då jag inte vill smitta ner någon just nu. 


Inga kommentarer: