onsdag 25 oktober 2023

Mitt i veckan


Tiden springer förbi och just denna tid på året så består mina dagar av möten med medarbetare. Trevlig men tidskrävande och det var ju på samma sätt när jag hade utveckningssamtal när jag jobbade som lärare. Kul men det tar tid. Dagen avslutades med Teamsmöte under 2 timmar. 

Parisare med bröd strips och tillbehör blev dagens middag. Det blev mycket processad mat denna vecka. Jag vet inte om jag egentligen gillar korv? Tänk hur det kan kännas, jag som verkligen älskat korv. 

Just nu har vi en riktigt cool måne utanför mellan molnen. Vi är på väg in i ett lågtryck med mulet väder och det är ju synd när vi går mot fullmåne. Jag vill så gärna se den denna månad....

Idag har fåglarna fått mat och det är verkligen kostsamt att mata dessa små. Kanske är det tokigt att mata fåglar och samtidigt ha en katt?


Inga kommentarer: