måndag 9 oktober 2023

Akvarell



En otroligt vacker morgon med ett par minusgrader. Ny vecka och nya jobb. Medarbetare som är sjuka har gjort att jag idag har fått rycka in och ta lektioner. De är väldigt söta de som går i åk 1. Så små och så många påminnelser de små liven behöver. Sen har vi idag haft Teamsmöten och det sista tog jag hemmavid.

Kanske inte det smartaste då vi idag hade en traktor, en grävare, en padda samt ytterligare en man på plats för att göra klart tomten. Det låter en hel del och det brummar och skakar. Men jag är så nöjd att det händer något här på gården. 

Nu i kväll har jag varit på akvarell och idag har vi målat vatten. Inte det lättaste men kul att prova på i alla fall. Synd bara att jag får så ont i nacke och axlar genom att sitta med huvudet neråt.


Inga kommentarer: