tisdag 3 oktober 2023

Fin dag


Efter en kall morgon så blev det en jättefin eftermiddag med en låg oktober sol på gula träd. Mycket fint. Har idag varit ute på skolgården och grillat korv på Murrikkan till alla elever. Kycklingkorv och falukorv stod på den station där jag var. Sen var det många stationer med olika aktiviteter. Så bra det blev. Sen full rulle med jobb för AMV återinspektion i november.

Mannen har idag fått biljetter till Hortlax manskörs jubileumskonsert. Jag ville gärna gå och kollade på biljetter men jag blev lite snål så jag köpte inga men nu har hans jobb delat ut några biljetter. Vilken tur!

Har hittat årets sista kantareller idag, jag passade även på att plocka lite mossa till julens dekorationer. Härligt att bo nära naturen för det går så snabbt att fixa sådant. 


Inga kommentarer: