torsdag 26 oktober 2023

Konferens


Idag var det återigen konferens med tid 8.15-16.00 men vi kunde sluta lite tidigare. Vi håller till i stan med lunch vid 12. Idag var vi några som åkte till Max för att det skulle gå snabbt. Vårt område höll i eftermiddagen och det var en kortare tipspromenad med prisutdelning.

Jag har även varit på massage idag och jag kan lova att det behövdes. Mina skulderblad sitter helt fast och kotor i nacken strejkar och detta ger värk i händer och armar. Nu känns det bättre och så har jag bokat en ny tid för att följa upp det nästa vecka. 

Mannen har varit och klippt sig i morse och så har han jobbat hemifrån med utbildning. Det betyder att han även har hunnit städa lite och jag kom hem till middag som han hade lagat. Vilket vardagslyx att få komma hem till dukat bord. 

Grått väder idag men det är varmare ute med +1,5 grader, dock något halkigt. 

Inga kommentarer: