tisdag 24 oktober 2023

2 månader kvar


En mulen morgon som blev en vacker dag under förmiddagen. Jag åkte hem till lunch för att äta och gå ut med Siri en stund. Det är kul att gå med en katt i band. Att gå 200 meter kan ta 15 minuter då hon inte gör som en hund gör utan det är verkligen på hennes villkor. Nöjd var hon i alla fall för att få vara ute men hon grymtar och gormar när man bär hem henne igen. Då hade vädret blivit magiskt vackert med ett stilla hav i vackra färger. 

Idag är det 2 månader till julafton och det är en fin tid vi har framför oss nu. En av de bästa enligt mig. Vilken tur att jag gillar det denna mörka period av året. 

Nu under kvällen har jag varit på en häftig upplevelse det är en ljudresa med en kille som heter Jack Lidback. Man ligger på mattor med filt över sig och han gör ljud från instrument. Eftersom man inte ser någon kommer det som en överraskning. Vilken upplevelse för kroppen och knoppen. Härliga 2 timmar. Fylld av ny energi är jag nu hemma. 

Inga kommentarer: