måndag 2 oktober 2023

Tack och hej!


Idag har jag äntligen fått tag i min chef och även kunnat meddela alla medarbetare att jag kommer att sluta på mina enheter. Jag kommer från och med januari börja på en ny tjänst i förskolan Piteå C västra. I övrigt är det samma sak som idag. Blir spännande att se hur det går för mig för den verksamheten kan jag inte men det måste ju gå att lära sig. Dessutom kommer jag att sitta med andra kollegor i nya lokaler. Det blir trevligt. 

Idag har vännen U varit hit och lagt ut de högar som har legat på tomten. Nu är det platt och fint igen. Snart kan de börja med grunden. 

Jag har varit på akvarellkurs gång nr 3 idag och det är inte så lätt men spännande att prova på. Det är ju sånt här jag ska göra när jag blir pensionär så småningom! :) Vi får väl se....


Inga kommentarer: