torsdag 12 oktober 2023

SNÖ!!


I morse när jag åkte härifrån så började snön att falla och det fortsatte fram till lunch. Innan 7.00 i morse hade firman kommit som ska göra grund och bygga huset. Idag har de ställt kantbalk och det är strax färdiga med det. Sen verkar det som att en traktor har varit och skottat grus och jag kan lova att det är mycket lera och gegga på vår gård just nu! Det blir bra men just nu så ser det eländigt ut. Vi har just nu en stor hög med vit markisolering som kommer att minska allt eftersom arbetet fortskrider. 

Konferens idag och vi har varit i Lydiasalen i den nya kulturflygeln, riktigt fin lokal men jag har frusit hela dagen då det blev kallt att sitta still. Lunch på Bastard Burgers och det var så gott. Dagen avslutades med bowling. Tyvärr gör min arm att det inte funkar att bowla och inte alls nu när jag även gjorde det i går. 


Mannen är i garaget och byter däck på bilarna för de visar rikligt med snö på lördag! Huga vilken tråkig årstid som kommer nu.....


Inga kommentarer: