onsdag 4 oktober 2023

Förlovningsdag

 


4/10 1986 så förlovade vi oss och det är även svärmors och svärfars bröllopsdag. 1951 om jag kommer ihåg rätt?

Full rulle hela dagen i vanlig ordning. Efter jobbet åkte jag till Backcity för några ärenden. Sen till Kvantum för inköp av mat. Lagade fläskfilégryta med bandpasta. Det är otroligt gott! Mannen gick för att hämta hem Siri och hon har dragit långt bort idag. Hon var på stranden mot havsbadet och det känns ju sådär. Jag har varit hem på lunchen och då släppte jag ut henne. När jag kom hem så hade hon fått igen dörren till sonens sovrum. Jag vet inte hur länge hon haft det så? Det är ju tur att det var i det rummet som hon hade sina lådor. 

Nu under kvällen har det regnat rejäla skurar. I övrigt har det varit en väldigt fin höstdag. I morse så skrapade jag rutorna på bilen. Hösten är helt klart här just nu!

Inga kommentarer: