torsdag 5 oktober 2023

Torsdag


Ingen konferens idag så jag har hunnit med mycket annat i stället. Bra dag helt enkelt. Sonen och jag åt lunch men inte på Centrum där vi trodde att det skulle gå att äta. Otroligt fullt så vi hamnade i Småstaden i stället. Helt ok men inte mer.  Sen möten resten av dagen. 

Handlade på vägen hem. Mannen är på affärsdagar och i år är de på Havsbadet så det är nära hem men han sover där i natt. När jag kom hem i eftermiddag så hade Siri varit ensam länge. Vi var ute en stund och lekte. Sen höll hon sig i närheten av hemmet hela tiden hon var utomhus. Så skönt att slippa jaga efter henne. 

Nu har jag städat lite och i morgon har jag tagit ut en semesterdag så då fortsätter jag med städandet. Sen är tanken att jag ska till Colorama och kolla in tapeter och färger. 

En kall morgon med minusgrader och halkigt trädäck. Fick skrapa rutorna innan jag åkte i väg. 

Inga kommentarer: