fredag 6 oktober 2023

Semesterdag


Vaknade vid 6.30 då Siri ville ha mat. Det fick hon sen gick jag och lade mig en stund. Då ringde en medarbetare men det var inga problem för mig att somna om till halv 8. Jag har semester dag och det är verkligen lyxigt. Jag har städat och även bakat saffransbröd. En annan sort än jag brukar göra men de blev fina i alla fall. 

Har även hunnit till stan för ett första besök på Colorama där jag börjar att kolla på färger och tapeter, det är inte alls lätt.

Mannen kom hem strax efter 15 då de haft 2 dagar på Havsbadet. Sonen har inte bra mage idag så han stannar hemmavid. Vi bestämde oss på att köpa pizza. Siri är just nu svår att fånga och jag har varit borta mot tandläkaren för att hämta henne men det gick inte att fånga in henne. Men tillslut kom hon hem igen så nu är hon inne och tvättar sig. 

Idol blir kvällens aktivitet och nu hejar vi på Isak från Piteå!! 


Inga kommentarer: