måndag 27 september 2021

Vecka 39

 


Ny vecka och vi går in i sista veckan av september. Hösten är här men i dag har det varit fantastiskt med +13 grader och sol. Så härligt och skönt med annat än regn och rusk. Det betyder ju att även under helgen har vädret varit bra och vi har hunnit med att göra ganska så klart här utomhus. Det är kvar att näta buskar och träd. 

Såg verkligen fram emot att få ny färg i mitt hår idag och döm av min förvåning när jag kom dit så hade jag ingen bokning överhuvudtaget. Som tur är så behöver jag bara vänta ytterligare 1 vecka innan jag får återvända till frissan. Snopet blev det i alla fall idag och jag är inte ens lite fin i håret just nu.... Skulle behöva ha mössa på hela tiden egentligen men så funkar det ju inte för mig. 

Tog en promenad när jag kom hem och det är riktigt vackert med den bleka höstsolen.


Inga kommentarer: