fredag 3 september 2021

Fullt upp


Var tidigt på jobbet då först mötet började redan 7.30 idag. Sen en del jobb innan jag åkte vidare till nästa skola. Ytterligare ett möte via Teams innan det var dags för lunch. Sen har jag varit på fritids hela eftermiddagen då det är kort om personal och inga vikarier att tillgå. Ett problem som kommer att bli ännu värre längre fram. Tråkigt och jobbigt för alla som jobbar inom utbildning. 

Idag blev det tacokväll och det var väldigt gott! Mannen fixade allting medan jag var en runda i skogen och hittade en del Karl-Johan som nu ligger på tork. Egentligen behöver jag ingen svamp då jag har kvar sen i fjol men det är så kul att plocka svamp. Kvällen avslutades med 2 parti Hollywood som sonen vann denna kväll. Han sopade banan med oss ikväll. 




Inga kommentarer: