tisdag 7 september 2021

Semsterdag


Jag har idag kvittat en semesterdag i somras då jag jobbade under min semester och idag har jag alltså varit ledig. Har dock jobbat lite idag trots allt. Även en arbetslunch hann jag med. Har såklart även varit ledig och handlat både kläder, vin och mat. 

Sen har jag hämtat ut mamma från las. Nu har hon äntligen fått göra sin operation i benet som gick av för ett antal år sedan. Operationen är gjord under narkos och allt ser ut att gått bra men såklart är det ont nu ett tag. Rehabilitering under 3 veckor då hon inte ska stödja på det benet. Vi har levererat en rullstol hem till henne, den kan hon använda om hon vill?

Nu under kvällen har vi varit till Borgarudden och kollat in 2 olika villor. Mannen har en arbetskamrat som har byggt ett Villa Varm. Deras barn har byggt 500 meter bort och även deras hus var jättefint men lite litet då de endast får bygga drygt 100 kvm. Smakfulla villor, så kul att se. 

Inga kommentarer: