tisdag 28 september 2021

Fullmakt



Sitter och letar fullmakt på nätet eftersom vi ska ha årsstämma på lördag i vår vägförening. Det är en sorglig historia att vuxna män inte kan bete sig. Vår granne flyger hem från Spanien enbart för att kunna delta i detta spektakel. Jag hoppas att jag inte behöver delta då mitt blodtryck går upp på max när jag lyssnar på den sandlådenivå som hålls på dessa möten. Gillar verkligen inte att umgås med så inskränkta och osympatiska människor som verkligen visar sin sämsta sida av mänskligheten.


En promenad såklart idag då jag försöker hålla ut mot 100 dagars rörelse. En riktigt skön dag idag med över 14 grader och strålande sol. När jag kom hem så var det så otroligt vackert ute. Gillar de träd som blir röda på hösten och än så länge har det inte varit någon frost här ute. Löven faller tyvärr varje dag mot marken. Snart har vi endast nakna träd som står kvar. 

Inga kommentarer: