onsdag 1 september 2021

Höstmånad


1/9 och vi har haft en härlig dag med sol på morgonen och mulet mot kvällen. I skolan har vi haft brandövning och det är ju alltid spännande för våra nya elever som aldrig varit med om det tidigare men alla var så duktiga och det gick så bra.

Jag har varit till Norrfjärden och ätit lunch med kollegan samt levererat en fontän som hon köpte på loppisen i lördags. Nu är alla loppissaker borta och något litet hål har det väl blivit i våra förråd. När mannen åkte till en kund i Öjebyn fick han släppa av mig på Mossen och jag gick till Lyckovägen och skulle efter jag varit hos A & E gå hemåt. Men vi surrar alltid så mycket så jag hann inte därifrån innan mannen kom och hämtade mig. Så då åkte jag bil igen till Guldkusten och därifrån fick jag hemåt genom skogen och då hittade jag 2 Karl-Johan varav 1 ligger på tork och den andra var så maskäten.

Nu ser vi på Hjertson, en deckare av Agata Christie med en svensk touch. Nu är det del 4 och den är riktigt bra. Blir en spännande uppföljning nästa vecka. 

Inga kommentarer: