onsdag 8 september 2021

Lill lördag


Ytterligare en cykeldag till och från jobbet. Tog beslutet i morse då jag bara skulle till ena enheten idag. Trots ett lätt duggregn när jag cyklade iväg så gjorde jag det och jag är så nöjd att jag valde att göra det. När jag cyklade hemåt så strålade solen och det var 18 grader varmt trots att det blåste en hel del. Avslutade dagen med en föreläsning hos SPSM om barn med adhd. Intressanta fakta kring problematiken som kan uppstå. 

Har hittat en hel del Karl-Johan idag på min promenad. Trots att jag inte behöver mer svamp så kan jag ju inte gå förbi den när de bara står där så ståtliga. Nu torkar det i alla fall i båda torkarna. Har påbörjat att tömma ut mina krukor och det blir tomt men det är allmänt fult att ha halvdöda blommor i krukor. Bort men allt nu.


Inga kommentarer: