onsdag 22 september 2021

Höstdagjämning


Idag vaknade jag till en fantastisk soluppgång. Tyvärr är det svårt att fånga de fantastiska färgerna på bild. Dessutom så ändras det hela från en stund till en annan. Höstdagjämning idag och det betyder att dag och natt är ganska precis lika långa. Ok för mig men det är betydligt trevligare med vårdagjämning om jag får välja. Det blåser som attan ute och det är dags för väderomslag. Imorgon ska det komma rikligt med regn och blåsa 11m/s. Höststorm kan vi också kalla det. Skönt att jag ska vara inomhus hela dagen på utbildning på Havsbadet. 


Avslutade dagen med en massage hos AnamCara. Så otroligt skönt det är och dessutom känns det i min kropp att känslan sitter kvar länge och att kroppen mår så bra efteråt under flera dagar. 

Mannen har lagt på alla plåtar på poolen så nu är även den vintrad och det är skönt att det är gjort. 




Inga kommentarer: