onsdag 15 september 2021

Mitt i veckan


Grått och kallt med endast 2,9 grader i morse. Huga nu är verkligen hösten här hos oss. Hoppas en del av värmen återkommer i alla fall för just nu är det ruggigt ute. Lunch med sonen i stan för att få en kort pratstund och det är alltid så mysigt.

En dag med visst arbete hemifrån för att läsa in mig inför morgondagen samt en bok som jag börjat på men först efter jag så fixat med vikarier så det är lugnt i enheterna. Dagen idag avslutas med APT så det blir en lång dag innan jag kommer hem igen. 1 gång/månad är det ju på detta sättet och det blir jobbigare och jobbigare då återhämtningen inför morgondagen blir så kort. Promenad efter jobbet för att rensa skallen men nu mörknar det ju fort så det blir en kort tur då jag inte gillar mörka promenader utan belysning.


Inga kommentarer: