torsdag 23 september 2021

Höststorm


Dagen började på havsbadet och den avslutades även där med middag. Vi har varit alla rektorer och äntligen fått träffas för en utbildning under 2 dagar. Bra dag med många tankar och funderingar som jag tar med mig. Blir bra att få fortsätta imorgon, det blir riktigt spännande. Blev alltså även middag på plats innan jag åkte hem hit igen. 

Det är ett otroligt dåligt väder och det regnar på tvärsan och det blåser och går vita gäss på havet. Inte så kul och riktigt otrevligt. Skönt att få vara inomhus förutom då jag förflyttade mig från och till bilen.

Mannen har varit till Luleå med svärmor, de har varit på en syncentral med optiker och synpedagog. Tyvärr ser hon så dåligt så det är svårt att göra något åt det trots hjälpmedel. Att se dåligt är ett stort handikapp. 

Inga kommentarer: