tisdag 21 september 2021

Blåsigt


Idag har det blåst rejält från havet och det har endast varit 7 grader. Himla trist men då kan det vara på hösten. Jag har jobbat hemifrån under förmiddagen då jag suttit i Teamsmöte och det har varit bra. Sen en lunch med sonen och vi åt sushi på Odod, väldigt gott! De måste fått en ny kock. Fortsatt jobb och så en ett snabbt besök förbi mamma. 

Middag blev hamburgare och tyvärr kom mannen hem så sent så han fick lite halvkall mat. Men så kan det vara och dessutom hade han såld en micro på vägen hemåt. Idag har han planterat ett träd samt grävt upp plattor inför fredagens grävning. Tyvärr ska inte vädret vara så bra men en grävare klarar ju regn också men det blir väldigt geggigt. 

Hittade 3 fina Karl-Johan idag och trots att jag har svampförbud så tog jag dem och då jag rengjort svamptorkarna så stekte jag allting på en gång.  

Inga kommentarer: