torsdag 15 april 2021

Vårkänslor

 


Strålande sol och 11 grader varmt. Jag kan lova att det tinar och det är så otroligt skönt. Trots det har vi kvar mycket snö jämförelsevis. Jag har varit in till stan idag och där är det sopade gator och torrt och det var precis då jag kände vårkänslor. 

Har haft rektors idag från 8-14. Sen var jag tvungen att avvika då jag hade bokat tid för att fixa ett stenskott. Nu visade det sig att det inte gick att göra något om det. Jag åkte därför därifrån utan uträttat ärende. 

Tog en sväng förbi Bloms möbler eller Mio som det heter nu. Det är ju nämligen så att vi köpte en ny soffa i augusti. Det betyder att den är använd i ca 3 månader nu och den kommer inte att bli fin, hela tyget blir noppigt där man sitter. Det är inte så kul och kommer att bli jättefult allt eftersom . Nu har vi reklamerat soffan och med den goda service som de har så tar de tillbaka soffan och vi får välja en ny soffa. Nu är bara frågan vilken det ska bli?

Har även handlat mat på Kvantum och det känns inte så bra just nu med den stora smittspridningen som just nu är i vår lilla stad. Inte så roligt för de stackare som jobbar i vården med detta. 


Inga kommentarer: