fredag 9 april 2021

Fy så blåsigt!


 Idag har det INTE varit bra väder. Det har snöat och blåst så otroligt mycket med 0 grader så det har inte varit så mysigt här ute. Våra gångar har blåst igen av blöt och tung snö och jag har knappt varit ute. Åkte mot stan i morse för att handla och boka tid för att fixa mitt stenskott. Men efter det när jag var hemma igen så har jag inte stuckit näsan utanför dörren. Har trots vädret haft en mysig dag då jag sett film och bara tagit det lugnt. Har tvättat sängkläder och även bakat matbröd och förberett inför dagens middag.

Vi har ätit plankstek och det är ju inte så ovanligt för en fredag kväll hos oss. Har även haft sonen på plats och efter middagen så har vi sett Bäst i test och skrattat en hel del. Nu blir det Masked Singer för mig och mannen.

Idag har Prins Philip gått bort. Han var gift med drottning Elisabeth av England i över 70 år. Han var precis som morfar född år 1921 men inte heller Philip hann med att fylla 100 år. 

Inga kommentarer: