lördag 10 april 2021

Lördag

 


10 sattpSrpril onmc2ogrs020mroroheids 
Delat med Dina vänner
Vänner
Under veckan har jag haft junta på Messenger, yoga med Vivi, konsert med Storstryk, konsert med Rambin mind på Acusticum, sändning med Hortlax församling och vinprovning med Erik Grödahl allt via nätet. För mig som älskar att vara hemma funkar det bra. Trots det längtar jag till Corona är över och vi får ses på riktigt igen!


Så här skrev jag för exakt 1 år sedan. Tänk vad mycket vi lärt oss under detta år och i dag är det helt naturligt att ha de flesta möten via Teams och Zoom. Det funkar ju bra och det är ju väldigt skönt då man sparar en hel del tid att slippa resa i väg och slipper åka på träffar. Jag gillar ju som sagt var att vara hemma och just nu kan jag ibland jobba hemifrån och det är ju skönt.


Ikväll ska vi äta en del av de goda räkorna som vi har kvar från Frisk Fisk. Det blir gott! Just nu snöar det väldigt mycket då det är riktigt aprilväder. Det var varit mestadels sol bakom molnen idag men det är lugnt och stilla. Riktigt stor skillnad från i går då det inte var så kul väder. Har även hunnit med en promenad och det var riktigt skönt.

Ikväll blir det Let´s Dance och de är så fantastiskt duktiga som hoppat på det. Ska bli kul att se vem som lyckas bäst ikväll?

Inga kommentarer: