onsdag 28 april 2021

Huvudet

 

Idag är det en sån dag. En dag då huvudvärken kommit smygande och trots tabletter inte helt vill släppa. Var till och med tvungen att gå till apoteket och plocka ut ett recept på migränmedicin. Har sovit en stund men har fortfarande molande värk men nu kan jag i alla fall fungera. Tänk vad huvudet kan ställa till det.

Träffade för övrigt en hel del folk på stan, bla mamma o G. Ärende för många i dag för det är trots allt ganska mycket folk i rörelse hela tiden. 

Folk runt omkring mig har covid-19 och någon vistas just nu lasarettet. Det här är inte kul vet ni!! Fy fy och fy det är otäckt och skrämmande. Jag vill ha en spruta nu! Jag vill att alla nära och kära ska få sin spruta inom kort för jag är orolig. Oro är inte bra att gå och bära på för det tär inom en.

Inga kommentarer: