måndag 19 april 2021

Blå vecka igen!


I går kväll så skulle det komma fisk till oss. En person ringde kring kl 21.00 och sa att de var i Skellefteå. kl 22.55 så ringde de igen och sa att vi kommer om 8 minuter. Jag gick ut 23.05 för att möta bilen men när de inte kommit vid 23.12 så ringde jag och då var de i stan och sökte entrén. Vilken miss! Jag hade noggrant förklarat att vi bor på annan adress men det hade de missat. Jag var hyfsat trött idag eftersom jag blev väckt när jag somnat och så lite sömn efter det. I alla fall har det kommit en bil nu under kvällen och levererat torskrygg.

Jag har idag varit på friskvård i 1 timme och det var medicinsk massage. Så otroligt välbehövligt för axlar och nacke. Dessutom tog jag en tur till gravarna där jag plockade bort vinterväxter och satte krukor med penseér, blev bra och fint. Yinyoga har startat idag och det gick sådär var verkligen inte på humör idag och hade svårt att slappna av. Bättre lycka nästa vecka.

Läste i dagens PT att Bloms eller Mio hade kvällsöppet till 21.00 så efter yogan så packade vi in den noppiga soffan och åkte dit. Så nu har vi en beige svängd soffa i samma modell som den vi har i läggan. Den ser lite liten ut tycker jag men det är bara en vanesak. Det blev i alla fall fint och kul att ha en soffa som inte ser ofräsch ut.

Inga kommentarer: